Outsourcing af Telefonservice i Klinikken, er som at have den internt

Hos NordicCalls KlinikService hjælper vi mere end 100 klinikker med at sikre deres patienters gode oplevelse af klinikkens telefoniske kundeservice herunder bookinger, afbestillinger, flytninger eller generelle spørgsmål i forbindelse med deres tider hos klinikken.

Vores Klinik-team tager dagligt mere end 1000 telefoniske opkald for vores KlinikService kunder, hvilket også gør at vores team har oparbejdet en enorm videndatabase indenfor specielt psykolog, skønhed, fysioterapi, tandlæger, medicinske speciallæger og lægeklinikker.

Udnyt vores enorme videndatabase indenfor jeres branche

Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.

Selvom vi kan hjælpe vores KlinikService kunders patienter med langt de fleste af deres spørgsmål i forbindelse med vores store videndatabase, så er det naturligvis ALTID vores KlinikService kunder, der enerådigt bestemmer, hvor langt de ønsker, vi skal hjælpe netop deres patienter, hvilket dog så betyder, at såfremt en af vores KlinikService kunder vælger, at vores team ikke må svare på specifikke spørgsmål, så vil det aldrig ske, uanset om vores team kender svaret.

Hotline på flytning af op mod en million e-mail adresser.

Da Telenor valgte ikke længere at tilbyde deres kunder en Telenor-mailadresse, så valgte Jubii at overtage disse e-mail adresser. 

Efter migreringen af disse mange e-mail adresser – op mod en million, da de jo uanset om de var aktive eller ej, var nød til at blokerer dem, så andre ikke kunne få adgang til e-mail der tidligere har været brugt af en.

Så blev NordicCall valgt som samarbejdspartner til at håndtere den hotline der var mellem de mange tusinde brugere af e-mail adresserne og Jubii under migreringen og et år frem.

En kæmpe opgave som grundet fejl i forbindelse med migreringen i den første periode betød, at der var i omegnen af 20.000 opkald første dag efter Jubii overtog.

Et kæmpe setup havde vi etableret i forbindelse med  den hotline vi skulle yde under migreringen fra Telenor til Jubii.

Et meget stort segment af ældre personer som havde benyttet deres e-mail igennem flere årtier som nu skulle hjælpe med at forstå og bruge Jubiis nye webmail og eller ændre settings i deres mailprogram til de nye servere.

Vi havde suppoere som hjælp telefonisk og hvis det ikke kunne lykkes, så var der et hold af supportere der kunne hjælpe kunderne direkte via Anydesk eller Teamviewer, så de hurtigt kunne være online med deres e-mail adresse igen.

Hvad er hotline?

I forhold til vores service kundeservice, som hjælperne kunderne med spørgsmål og svar inden og under et køb samt, så er hotline for tiltænkt råd og vejledning på produkter og tjenester efter et køb og hvor der opstår en problemstilling for kunden.

telephonic
God kundeservice kræver konstant tilpasning

Hos NordicCall ved vi, at vores telefon og skriftlige services kan måles direkte på vores kunders bundlinje. Derfor er det vores største prioritet at sikre, at jeres kunder oplever god og kompetent kundeservice hver gang. For at kunne yde så personlig og kompetent besvarelse af jeres opkald som muligt, sætter vi et antal faste sekretærer på jeres virksomhed. Antallet afhænger naturligvis af antallet af opkald. På den måde sikrer vi, at jeres kunder altid føler, at de får svar med det samme samt en god og personlig betjening.

Med coaching og uddannelse sikrer vi konstant vores gode kundeservice

Hos NordicCall har vi en coach som i tæt samarbejde med vores teamleder sikrer, at sekretærerne altid besvarer jeres opkald med et smil. Hos NordicCall har vi i over 15 år ydet vores kunder den bedste kundeservice, hvilket vi sikrer ved løbende at uddanne vores sekretærer i god kundeservice og telefonisk kundehåndtering.

Gå ikke glip af vigtige telefonopkald

Der er ikke mange, der kan lide at tale med en telefonsvarer. Og endnu mere irriterende er det, hvis telefonen ikke besvares. Undersøgelser viser, at hvis et telefonopkald besvares af en telefonsvarer, ønsker mellem 50 og 70% ikke at efterlade en besked. Men der er ikke nogen grund til at gå glip af vigtige telefonopkald, selvom I eller jeres receptionist er optaget. Hos NordicCall modtager vi nemt og hurtigt beskeder eller ordrer. Vigtige telefonopkald kan vi desuden tilbyde at viderestille direkte til medarbejdernes mobiltelefon.

Opstart af telefonpasningsløsningen er den vigtigste del.

Der har vi også et fast indkøringsforløb som vi som udgangspunkt altid gennemgår med vores kunder – medmindre de ønsker det anderledes.

  1. Der bliver altid svaret med den velkomst I ønsker
  2. Kort ventetid for kunderne
  3. Sekretær teamets toneleje vil altid afspejle jeres ønsker

Der er mange flere fordele ved at benytte NordicCall Telefonpasning for jeres virksomhed – Læs om dem her.

Vejen til en bedre kundeservice

Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice. Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.

telephonic

Telephone answering/Customer service FAQ

Below you can find answers to a few of the most common questions about Telephone Answering and Customer Service.

faq
Hvad betyder Telefonpasning?

I korte træk betyder Telefonpasning at virksomheden laver en outsourcing af besvarelse af virksomhedens telefoner. Det kan både være permanent så alle opkald besvares af NordicCall, men det kan også være ved spidsbelastningsperioder eller når der er møder og ferie i virksomheden.

Hvorfor Telefonpasning?

Næsten alle virksomheder har Kundeservice i en eller anden form – ikke mindst fordi kunderne i dag har større forventning til Kundeservicen end tidligere. Ved at outsource telefonpasning/kundeservicen kan du sikre, at din virksomhed altid er tilgængelig på telefonen, når kunderne har brug for Kundeservicen.

Vores fleksible telefonpasning reducerer omkostninger og giver kunderne en stemme i røret hver gang. Det betyder, at kunderne altid vil kunne opleve den gode service, uanset om I internt har travlt, sygdom eller ferie.

Hvad koster Telefonpasning?

Telefonpasning er effektivt og billigt. Du betaler kun for de opkald vi besvarer, det betyder, at vi kan sidde klar til at modtage jeres opkald alle hverdage 8-20 samt i Lørdag 9-16, men har I på en måned kun 20 opkald, så er prisen kun 310 kroner. Hvis I har mere end 20 opkald på en måned, så vil de øvrige opkald koste 11 kroner per opkald.

Telefonpasning flere sprog

Telefonpasning er en yderst effektiv måde til at starte op i nye lande. Der betales kun for de opkald vi besvarer. På den måde sikre I, at der altid er nogen til at besvare jeres telefoner, e-mail og chats, men uden at det koster jer noget før kunderne kontakter jer.

Hvor hurtig kan Telefonpasning startes op?

Første gang Telefonpasning startes op, så kan ske indenfor ganske få timer, og når I først er oprettet, så kan I benytte Telefonpasningsservicen uden at skulle give os besked. I viderestiller blot jeres opkald, når behovet er der, så sikre vi, at der er personale til at håndtere opkaldene.

Telefonpasning døgnet rundt

Mange større virksomheder har døgnservice på telefonen, men for at undgå at deres egne vagter forstyrres med unødvendige opkald, så kan det være en fordel at benytte Telefonpasning med døgnservice. Vi sørger for at segmentere opkaldene, sådan at kun de relevante og nødvendige opkald forstyrrer jeres egne vagter.

Hvad er forskellen på Telefonpasning og Kundeservice?

Selvom der er mange definitioner på både Telefonpasning og Kundeservice. Så er Telefonpasning typisk når der primært skal omstilles eller lægges besked, hvorimod kundeservice giver mulighed for, at man kan hjælpe kunden hele vejen igennem processen, fx ved at hjælpe kunden med at bestille et produkt, hjælpe med at svare på spørgsmål, afmelde kunden, booke en kalendertid med kunden mm.

Get a clear message

Vi videregiver alle beskeder til jer, direkte fra vores beskedcentral. Beskederne leveres automatisk, og I vælger selv, om det skal ske via e-mail eller SMS. Med telefonpasning sikrer I, at jeres kunder altid kommer igennem og møder den professionelle sekretærservice, de forventer.

The latest IT helps us

NordicCalls telefonsystem bygger på den såkaldte IP-telefoni. Det giver os en stabil løsning, der er perfekt indrettet i forhold til at give jer, og ikke mindst jeres kunder, den bedste service. Vores system kan indeholde avancerede databaser over jeres virksomhed, så vi altid er parate til at finde det rette svar eller den rette medarbejder.

Document

We love challenges big and small - what's yours?

We are not afraid of challenges. On the contrary, we love to challenge what we think we already know. Because only then can we create the best results for our clients.

Contact us