KlinikService
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCalls KlinikService hjælper vi mere end 100 klinikker med at sikre deres patienters gode oplevelse af klinikkens telefoniske kundeservice herunder bookinger, afbestillinger, flytninger eller generelle spørgsmål i forbindelse med deres tider hos klinikken.
Vores Klinik-team tager dagligt mere end 1000 telefoniske opkald for vores KlinikService kunder, hvilket også gør at vores team har oparbejdet en enorm vidensdatabase indenfor specielt psykolog, skønhed, tandlæger, medicinske speciallæger, fysioterapi og osteopati.
Selvom alle vores KlinikService kunder er vidt forskellige med mange forskellige behov, så er det alligevel, på grund af den enorme erfaring vores team har og hele tiden fornyer i forbindelse med de mange daglige opkald, muligt at hjælpe vores KlinikService kunder med over 90% af alle de telefoniske opkald, der ryger igennem til os. De sidste 10% løses af klinikkernes egne sekretærer, hvilket er en enorm tidsmæssig og økonomisk besparelse for vores KlinikService kunder.
Selvom vi kan hjælpe vores KlinikService kunders patienter med langt de fleste af deres spørgsmål i forbindelse med vores store vidensdatabase, så er det naturligvis ALTID vores KlinikService kunder, der enerådigt bestemmer, hvor langt de ønsker, vi skal hjælpe netop deres patienter, hvilket dog betyder, at såfremt en af vores KlinikService kunder vælger, at vores team ikke må svare på specifikke spørgsmål, så vil det aldrig ske, uanset om vores team kender svaret.
Fordi vi hos NordicCall ikke har et tidskrav, for hvor hurtig et opkald skal ekspederes, inden vores sekretær besvarer et nyt. Vi har et ønske om, at alle patienter hos vores KlinikService kunder hver eneste gang skal opleve den ultimative service, hvilket også er grunden til, at vi bruger den nødvendige tid på hvert eneste opkald, uanset om det kræver 30 sekunder for en afbestilling, om det tager 7 minutter for en nyoprettelse af en patient med notering af alle de relevante oplysninger, eller det er et generelt spørgsmål om behandlingen fra patienten..
Patienternes tilfredshed er vores styrke, det er nemt sagt – men hos NordicCall der mener vi det faktisk, derfor er vi også det eneste call center i Danmark, der tilbyder vores kunder at få patientens validering på hvert opkald.
Det er ikke tom snak, når vi siger, at vi vil være de bedste indenfor vores felt, og det bliver man kun af at få patienternes ærlige mening. Derfor tilbyder vi at sende en SMS til alle patienter, der har ringet ind. De kan så via SMSen vurdere, hvordan de synes samtalen med vores sekretær har været, og hvor godt vi var i stand til at hjælpe med netop deres problemstilling.
Det er ligeledes muligt at få udført en større eller mere grundig analyse af patientens oplevelse med NordicCall Sekretærteam, ved at patienten efterfølgende bliver ringet op og stillet en række spørgsmål, som efterfølgende samles i et overskueligt skema til jer som Klinik.
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice til jer og jeres kunder. I vores reception er der aldrig optaget, og alle telefonopkald besvares af smilende sekretærer med mange års erfaring inden for telefonservice.
Vi besvarer jeres telefon, når I er optaget, alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00. Vi kan også levere telefonbesvarelse uden for dette tidsrum – kontakt os og få mere information.
Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?
Så kontakt os allerede i dag :).
Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?
Så kontakt os allerede i dag :).
Skal vi sammen sikre dine kunder den bedste kundeservice?
Så kontakt os allerede i dag :).
Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice
Hos NordicCall er det vores fornemmeste opgave at levere en optimal kundeservice